fredag 4. mai 2012

Nuskin in bigsisters heart.

Utfordringene har stått i kø når det har gjelder fuktighetskrem til storesøster sitt ansikt.  ( Som jeg har skrevet om tidligere ) De siste månedene har vi testet både det ene og det andre, og i mellomtiden har vi måttet  gå tilbake til de gode gamle kremene våre.  ( Har fått flere mailer med ønske om å skrive litt om disse kremene så det skal jeg prøve å få til snart. )



Storesøster fikk pakke i posten i forrige uke med en av sine favoritt kremer nemlig Nuskin BAOBAB BUTTER. Hun bruker denne på kroppen når huden er fin  og den har en utrolig behagelig lukt som hun liker veldig godt. Så hun ble veldig glad da jeg hadde bestilt hele tre krukker til henne.

Ved siden av Baobab butter bestilte jeg også en dagkrem med håp om hun kansje kunne bruke denne.  Den heter Moisture Restore Day SPF 15 Normal to Dry Skin. Jeg ble veldig overrasket da hun smurte  litt i pannen for deretter å smøre hele ansiktet uten en mine. INGEN SVIE. Nesten for godt til å være sant. Nå to uker senere er huden hennes faktisk silkemyk i ansiktet og det er lite som tyder på eksem og sår rundt munnen. DET er lenge lenge siden det.

Storesøster nyter det og er skikkelig stolt. Unner henne dette SÅ masse. Krysser fingrene for at det varer en liten stund så hun rekker å nyte det.




Vil du prøve ut en av disse produktene eller prøve noen av de andre Nuskin produktene kan du bestille fra min kontakt Marianne her.   Enkel betaling og raskt levering.

1 kommentar:

  1. Hi Siw, Thanks so much for putting the link to your great blog. I hope you are getting the information you need from ITSAN.org, they were super helpful to me when my son was going through withdrawal. This is my blog which I only started recently started to document the issues and problems we have had since discovering that the steroid creams were actually making my sons eczema worse.
    http://theboythegreekfireandme.blogspot.co.uk/
    Good luck! x

    SvarSlett