torsdag 20. november 2014

Blogg tips : eksembarn.blogg.no

Googlet på eksem blogg , som jeg gjerne gjør av og til for å se om jeg finner noen nye bloggere eller blogginnlegg om eksem.

I går fant jeg en helt ny eksemblogg med oppstart i oktober 2014.

Den heter http://eksembarn.blogg.no/

Christine Liverød har har en datter på snart 3 år som har atopisk eksem. Hun skriver at hun vil blogge om deres hverdag, utfordringer i hverdagen, tips og min opplevelse av helsevesenet. Hun og datteren Ella har nettopp vært innlagt på Tønsberg sykehus pga diagnosen eksem, som hun har skrevet mye om i sine første innlegg.

Utrolig flott at flere setter fokus på eksem, og dette er helt klart en blogg jeg vil følge. Oppfordrer dere til å gjøre det samme.

1 kommentar:

  1. Jeg fikk voldsom eksem på leggen i vinter. Begynte å vaske den med salvie te og kjerringrokk te og smørte fet salve for å motvirke tørr hud. Jeg drikker også denne teen. Brukte også Mentholatum. Det svei først, men ble bedre etter noen timer. Den beste salven jeg har brukt mot antibiotika allergi utslett, var Shiseido Advanced Essentiell Energy hånd krem. Jeg tenkte at jeg skulle prøve den mot atopisk eksem, men jeg har ikke kjøpt den ennå, fordi jeg er nesten blitt bra av eksemen nå.

    SvarSlett