torsdag 14. juni 2018

Eksemskolen 10 år

I dag var det en markering på Rikshopitalet i forbindelse med at Eksemskolen feirer 10 år. Det var i 2008 at Teresa arrangerte det aller første kurset for foreldre med barn med eksem. Og det har blitt avholdt 4 kurs i året siden. 
Jeg var invitert til makeringen som ble en  fin og informativ Mini Eksemskole. 
Overleger og kursholdere Teresa og Jan på Rikshospitalet overrasket meg med en utrolig hyggelig oppmerksomhet som jeg ydmykt tok i mot etter markeringen.
Jeg hadde mitt første bidrag som forelder til barn med eksem høsten 2009. Etter det har det blitt 4 innlegg i året, midt i mitt daglige arbeid med båter og containere. Takker arbeidsplassen min for at de ser verdien og viktigheten av dette frivillige arbeidet, som jeg ikke hatt mulighet til uten deres støtte 
Ser frem i mot videre samarbeid med disse to samt sykepleiere, psykolog og sosionom som utgjør Eksemskolen på Rikshospitalet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar