torsdag 15. april 2010

Saltvannsbass.på Sunwing resort - hvor mye klorinnhold?

Eksemmamma lurte på hvor mye klorinnholdet var i saltvannsbassengene på Sunwing Resort og det var jo egentlig et veldig bra spørsmål. Veldig mange med atopisk eksem tåler klor svært dårlig. Jeg har sendt en forespørsel til Ving og det ser nå ut til at de har tatt denne alvorlig. Blir spennende å se om vi får et ordentlig svar fra hotellet.

--------------------


Ving i dag 14.06:

Vi har sendt en forespørsel til hotellet om dette.
Vi kommer tilbake til deg når vi får svar.

Ha en fin dag.
Ving Nettsupport
---------------------
From: Siw
Sent: 14. april 2010 09:40
To: Info Ving NO
Subject: RE: Sunwing Resort Arguineguin

Hei .. jeg regnet med dette. Men det hadde vært veldig interessant og få vite hvilket nivå klorinnholdet ligger på.
Er det mulig å få en kontakt til noen på hotellet som kan fortelle oss dette.


Hilsen Siw
-----------------------
From: info@ving.no
To: siw
Date: Wed, 14 Apr 2010 09:29:07 +0200
Subject: RE: Sunwing Resort Arguineguin

Hei!

Alle basseng renses med klor, uansett type vann.

-----------------------------
From: Siw Sent: 13. april 2010 19:19
To: Info Ving NO
Subject: Sunwing Resort Arguineguin


Hei --

jeg har barn med eksem og ser at dere skriver

Og alle bassengene unntatt babybassenget har saltvann.

Kan dere gi meg noen info om det er noe klor tilsatt. Det må vel være det for å holde bakerier unna ?

Jeg blir veldig takknemlig om dere undersøker dette og gir meg en tilbakemelding.

PÅ forhånd tusen takk.

Hilsen Siw

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar