lørdag 12. juni 2010

Tegnekonkurranse i Atopikerutvalget m/tema atopisk eksem.

TEGNEKONKURRANSE: I forbindelse med at Atopikerutvalget i Norsk Psoriasisforbund utarbeider er ny vervebrosjyre trenger vi hjelp til illustrasjon til førstesiden. Send inn barnas eller deres tegning med tema : barn / voksne med atopisk eksem. Vinneren får sin tegning på førstesiden av vervebrosjyren og et gavekort på 500 kr.

Alle tegninger vil... bli lagt ut på FB gruppen og evt brukt i senere arbeid i Atopikerutvalget.

Tegninger sendes inn til siwedhan@online.no innen 20. juni 2010.

Lykke til






Storesøster prøvde seg på en tegning i dag og det er ikke sikkert at det blir den siste.

Oppfordrer alle dere der ute til å sende inn tegning - hadde vært så gøy å få inne MANGE :)

3 kommentarer:

  1. Fulgt med denne bloggen litt nå:) Er ei jente på 23 år som har slitt med atopisk eksem hele livet. Og det er et slit. Jeg har nå prøvd en ny behnadling i noen dager. Og ser stor bedring allerede. Så håper jeg kan blir kvitt eksemen for godt.

    http://charlotte1987.blogg.no/

    SvarSlett
  2. Hei Charlotte - tusen takk for hyggelig hilsen. Trist å høre at eksemen har fulgt deg hele livet, kan nok ikke helt tenkte meg hvordan du har hatt det - selvom jeg lever med barn som har det.

    Det er de neste årene jeg er så spendt på om storesøster skal være plaget av ae osgå når hun nærmer seg tenårene. Vi håper seff på det beste - men vet at er stor sjanse for at ae vil vedvare.

    Høres veldig spennende ut med en ny behandling - hadde vært interessant å høre om det Charlotte. Forsatt lykke til meg det - krysser fingerene for deg :)

    SvarSlett
  3. Hei igjen Charlotte -
    da har jeg vært på besøk hos deg og der hadde jo du skrevet om den nye behandlingen din .
    Kjempespennnede - jeg skal følge med :)

    SvarSlett