tirsdag 21. september 2010

Så gøy med nye lesere :)

Følger ikke så mye med på antall besøkende her på bloggen men så ser jeg at vi har 197 følgere på Blogurat telleren i dag . Det så jo riktig så flott ut da, kan ikke huske at den har vært så høy før . Det betyr vel at det er flere lesere her om dagen og det er kjempehyggelig.

Har også min egen lille telller på cypertools.se og den viser at det er ca 20 - 30 stk på besøk hver dag.

Tusen takk til alle som følger vår hverdag og jeg håper at bloggen er med på å sette litt mer fokus på atopisk eksem og kan være med på å hjelpe litt for andre i samme situasjon. Jeg vet i allefall at bloggen og dere lesere hjelper meg masse hver dag.

Klem

1 kommentar:

  1. Klart jeg leser. Er innom bloggen din hver eneste dag. Her er mye å lære fra en erfaren eksem mamma. Takk for at du skriver:)

    SvarSlett