fredag 1. oktober 2010

På vei til Los Teques - I kofferten tips 3

En god ryggsekk er et must på behandlingsreise. Det er mye som skal med på stranden og andre turer og da er det helt nødvendig med en god sekk. Du trenger god plass og en som sitter godt på ryggen. Jeg invisterte i en Bergans 35 liter i 2007 og den er jeg fortsatt storfornøyd med. Denne skal selvførgelig være med.

Jeg er en joggesko elsker og går nesten ikke i noe annet til hverdags - så det er ikke noe vanskelig å pakke sko. Mine trenings sko Asics .. blir med på denne turen. Gode sko er veldig kjekt å ha, da du kan få deg en flott tur over fjellet fra Los Teques til Den Norske Skolen. Det er en tur på ca 35 - 45 min - litt avhengig av tempo. Det er terreng og vei dekke. Det er noe jeg i allefall skal ha med meg og jeg håper at noen av de andre ledsagerne er med på litt trimm.

Over ser dere kopi av Google maps og den rosa markeringen viser veien fra Los Teques over fjellet og til skolen. Dette er en flott tur og jeg gleder meg til å gå den igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar