onsdag 29. desember 2010

Søknad skjema Folketrygdloven § 5-22

Begynte å lete etter søknadsskjema for Folketrygdloven § 5-22 på en gammel link jeg hadde til Nav sine sider. Denne er nå flyttet til Helfo sine sider så det var jo ikke rart at jeg lette forgjeves.

Her finner dere skjema for SØKAND OM INDIVIDUELL REFUSJON FOR UTGIFTER TIL VIKTIGE LEGEMIDLER
( denne har jeg brukt )

men det finnes denne også for legemidler på hvit resept.

Her finner dere skjema for SØKNAD OM BIDRAG TIL LEGEMIDLER PÅ HVIT RESEPT Folketrygdloven § 5-22

2 kommentarer:

  1. Husk og få hvit resept på generelle krever da de er blitt superstrenge på normale kvitteringer uten navn. Hilsen farmasøyten

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar. Jeg har ikke hvit resept på noen av våre kremer som vi bruker. Har faktisk ikke fått tilbakemdling fra Nav på at jeg trenger dette. Så dette var nytt for meg. Noen andre som kjenner til dette ?

    SvarSlett