mandag 24. august 2015

Hvorfor kan jeg ikke være normal ?

Det er DEN kvelden.
Huden til lillebror klør, OVERALT.

Det klør på ryggen, i nakken, bak knærne, på håndleddene, på fingrene og på halsen.

Han blir sinna og frustrert for han vil sove, men klarer ikke når kløen tar overhånd.
Hvorfor kan ikke jeg være som alle andre, hvorfor må jeg ha EKSEM ?

Dette er spørsmål som av og til dukker opp. Jeg forstår, det føles urettferdig at han er syk og Søksenmamma er helt eksemfri. Jeg hadde byttet med han anytime, uten å blunke.


Det blir mye kosing og kiling på huden for å lette kløen før han sovner.


Selv har jeg bare lyst til å skrike... jeg er så drittlei!!!
Kløe, utslett, syk hud, kremer, bad, fett, lukt, smøring, smerte.


Jeg har blitt tøffere på disse 14 årene med eksem, men noen ganger orker jeg ikke å være tøff i tryne lenger. Det er forferdelig å vite at barna har det vondt, spesielt når du jobber så masse med at de skal være friske men sykdommen vil noe annet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar