søndag 25. juni 2017

Praktisk kurs i atopisk eksem OUS

Torsdag 18. mai var jeg invitert til OUS Rikshospitalet for et 30 min innlegg om atopisk eksem. 
Kjempespennende å bli spurt og bidra til praktisk kurs i atopisk eksem for leger og sykepleiere. 



Mitt bidrag gikk ut på å fortelle vår historie og hvordan det er å leve med atopisk eksem. 
Atopisk eksem er et stort tema og det er SÅ mye som jeg synes er viktig å ta med, og da går 30 minutter veldig fort. Men jeg tror og håper at jeg fikk med meg det jeg synes er viktigst. 




En stor takk til mine to barn som tillater meg å dele deres historie i bilder både her og der. 


og en stor takk til OUS som sendte meg disse flotte blomstene som takk. 

Gleder meg allerede til neste oppdrag i august, da et ekstra kurs er satt opp. Flott at det er stor interesse for merinfo og opplæring rundt eksem blant sykepleiere og leger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar