fredag 2. juli 2010

NUSKIN

I pinsen prøvde storesøster ut Nuskin sitt Epoch Baobab body butter. Dette er en krem fra Nuskin og deres Epoch serie som er utviklet ved å benytte botaniske ingredienser.

Denne kremen falt storesøster helt for og det men god grunn. Den er lett å smøre ut , trekker godt inn og gir huden masse fuktighet som varer lenge. Men ved siden av dette så ble hun helt forelsket i den utrolige behagelige lukten av seha -smør og frukter fra baobab-treet. ( inneholder også Macadamianøttolje )

Nå har jeg blitt kunde hos Nuskin og idag fikk jeg levert første bestilling på døra. 2 nye Baobab body butter + en fotkrem som heter Sole Solutions som vi skal prøve ut på hendene til storesøster. Så får vi se hvordan huden hennes blir med disse produktene. Men en ting er i allefall sikkert og det er at det var veldig godt for henne og endelig finne en fuktighetskrem men en GOD lukt som hun kan bruke. Det gjør det lettere og mer populært å smøre kroppen to ganger om dagen.


Baobab trær er opprinnelig hjemmehørende på Madagaskar, Afrika og Australia. Uten disse treærne ville deler av Afrika vært ubeboelig. Et tre kan inneholde så mye som 120 000 liter vann i den svulmende stammen. I den tørre årstiden, er dette reservoarer som sørger for vann og næring til samfunnet der de vokser. Nuskin skriver på deres side at for hver Epoch Baobab Bobody butter som selges, plantes det et tre gjennom prosjektet Seed of Hope.
Har noen av dere en erfaring med disse Nuskin produktene ?

3 kommentarer:

  1. Vi prøvde denne kremen for et par år siden, men for jenta vår var det ikke så vellykket, hun sa at den svidde på kroppen, så vi kuttet den ut. -Men den var veldig god for meg, jeg har akkurat tømt den siste krukken.... Hun hadde kanskje en del sprekker i huden da, så det var derfor hun reagerte på kremen. Nå har vi brukt Ureadin siden vi kom fra behandlingsreise, men når det er tomt, er det mulig vi prøver baobab-kremen igjen. Fotkremen har vi ikke prøvd, men jeg har hørt mye positivt om den, så den skal vi prøve. Jeg husker nå at en av grunnene til at vi ikke fortsatte med kremen, var at det er parfyme i den, og vi prøver å holde oss unna det. Men det er mulig jeg er altfor forsiktig der... -Men lukten var behagelig, og det er kjekt å bli smurt med noe som lukter godt:-)Lykke til, er spent på å høre hvordan det går.

    SvarSlett
  2. Hei Anonym og takk for hyggelig kommentar. Baobaben har ikke svidd noe på storesøster - derimot denne Sole Solutions som jeg kjøpte nå svei altfor mye på hendene hennes.

    Det kom tårer og livet var skikkelig kjipt. Så den var ikke så populær - har også en tube med Calming Touch og Firewalker Foot Cream og disse svir ikke. Har prøvd et produkt på hver hånd en liten stund - de er gode å smøre på ogsvir som sagt ikke men om det har hatt noen voldsom effekt utover andre produkter vi har prøvd er jeg ikke så sikker på.

    Storesøster og lillebror er på ferie med mormor denne ukne og den blir spennnede å se huden deres igjen til fredag. Rapport vil seff følge om storesøster og hennes Baobab uke :)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Lurer på om dere har prøvd "Perennial, Intense Body Moisturizer" fra Nuskin. Parfymefri.(Lukten er ikke ubehagelig;)) Min kusine har hatt eksem hele sitt liv og prøvd alt. Denne er en av mange produkter fra Nuskin som er veldig god på meget sensitiv hud. Jeg bruker både denne og baobab-butter. Synes Perennial er nesten like god som baobab-butteren.

    En såpefri rens til kropp og hender jeg vil anbefale videre er "Liquid Body Bar!

    Lykke til!

    SvarSlett