mandag 6. oktober 2008

Fått tips om ny krem for Mollusker

Mamma min leste følgende i Norsk Ukeblad:



Jeg leste i Norsk Ukeblad nr. 51-07 om en farmor som lurte på hvordan hun kunne bli kvitt mollusker på sine barnebarn. Jeg er selv trebarnsmor, og mine to jenter har hatt en del mollusker. Jeg har forsøkt Lactacyd etter råd fra lege, noe som førte til at huden ble rød og irritert. Jeg har nå forsøkt en krem som heter Medical fra Marja Entrich. Jeg har smurt på denne kremen hver kveld over en tid, og den tørker ut molluskene. Har det dukket opp en mollusk i ettertid, har jeg vært rask med å smøre med Medical-kremen igjen (har da også lagt på et tykt lag med plaster over). Nå ser det ut til at vi er kvitt dem, og skulle de dukke opp igjen, blir de nå borte før de rekker å smitte. Jeg har også en venninne som har brukt den samme kremen på sine to barn med det samme positive resultatet. Jeg synes derfor dette er et råd det er viktig å dele med andre småbarnsforeldre. Medical-kremen fås kjøpt i helsekostbutikker eller på nettbutikken www.marjaentrich.no
Fornøyd trebarnsmor.




http://www.marjaentrich.com.au/medical.htm

1 kommentar:

  1. Må bare kommentere at en mamma på skolen nå har testet ut denne kremen på sitt barn og den fungerte strålende.

    Barnet er nå mollusk fri !!

    Da er det virkelig vert å prøve - hvis en er plaget av dette viruset.

    SvarSlett