søndag 7. september 2014

Vi heier på Vegard i Idol

Lørdag fikk jeg sett repriser av ukens Idol og det var spesielt en audition som virkelig rørte meg.
Det var audition  til Vegard 16 år fra Melhus. Han fortalte åpent om sine store plager med håndeksem, noe som hadde forhindret han i å spille gitar. Hans gitarspill og stemme synes jeg var kjempebra, vi håper han går all the way.

Trønderbladet skriver: Vegard imponerte dommerne stort med sitt gitarspill på audition i Idol på onsdag kveld, etter å ha røpet at han bare har spilt på instrumentet i ett og et halvt år.

Og det er jeg helt enig i. Vi heier på Vegard.

Se hans audition her :
http://www.tv2.no/v/835081

Bilde hentet fra Trøndebladet. 




Edit: 18.09.2014 - Trønderbladet skriver:

Vegard Gangås Bjørseth er ikke blant de 40 semifinalistene i Idol.

- Jeg tenker ikke så mye på det på en negativ måte, jeg ser bare nye muligheter! Det melder Vegard etterpå.  - Selvfølgelig så ble jeg skuffet osv. da  jeg fikk den triste beskjeden, og kanskje ekstra mye i tiden rett etter, men nå som jeg har kommet over det, er jeg veldig positiv til fremtiden :) jeg er ung, og har alle muligheter i verden, sier Vegard i en sms til Trønderbladet.


- Du har nye planer alt, kanskje?
- Jeg skal bare ha det artig og kose meg med musikken fremover :) jeg vil vokse musikalsk, så det er vel bare å fortsette å holde på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar