lørdag 23. mai 2015

Lillebror tilbake fra leirskole og rett på kunsten.

Mandag denne uken var det endelig tid for leirskole og 5 dager med eventyr på Langedrag for lillebror. En tur vi har forberedt og han har gledet seg til siden 1. klasse og nå var plutselig dagen her for avreise. 

Som jeg har skrevet før har vi lagt masse tid i ekstra behandling de siste ukene for at huden hans skulle være best mulig til denne uken, da supersmøreren Søskenmamma måtte bli hjemme. 

Det var en trett gutt jeg hentet på skolen i går fredag, men en kjempefornøyd gutt som har hatt en super uke med flotte opplevelser og mange nye venner. 

Eneste jeg har hørt fra han denne uken var tirsdag kveld, da han ringte å spurte om han kunne kjøpe et kosedyr. He he. Så ingen hjemlengsel på den karen og det er jo også litt ok. 

Han fikk med seg et kamera, men det husket han siste dagen. Her er noen få fotominner fra turen. 





I dag lørdag er det allerede planlagt FOTBALL med gutta. 
En uke uten trening, fotball og gutta har han savnet, så han hev i seg frokost og syklet av gårde til kunsten ganske raskt i dag. 

Huden... etter en uke på leirskole.  

Ikke SÅ ille. En av det første han kommenterte da jeg hentet han i går var vel,  " Jeg har smurt masse altså - men jeg har klødd littegrann "  Han leste vel mitt blikk da jeg så det tørre ansiktet hans og spesielt øyelokkene, uten at jeg i det hele tatt nevnte noe. Jeg ser at han har vært flink, men det blir noen dager med litt intens behandling for å få huden frisk igjen. 

Han er tørr i ansikt, spesielt over øyelokkene. Eksem på halsen, litt utbrudd på hendene, knær, albuer og rygg.  Litt sånn appelsinhud her og der - men ikke mer eller mindre enn jeg  var forberedt på. 






Nå venter KUNSTGRESSET og FOTBALL med gutta. 
Lykke !!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar