onsdag 20. mai 2015

Vinner av Minicare konkurransen.

I etterkant av blogg arrangementet til Aco Hud i Stockholm var jeg så heldig å få muligheten til å lodde ut en pakke med Minicare produkter. 

Jeg er nok ikke en typisk blogger, og har ikke flest besøkende. 
Det viktigste for meg med denne bloggen er å sette fokus på eksem og være et sted man ikke føler seg alene om denne sykdommen. 

Dere som besøker meg setter jeg stor pris på og jeg blir utrolig glad for hyggelige mailer fra dere, 

Kommentarer på mine innlegg får jeg sjelden og med denne konkurransen fikk jeg fem stykker. 
Fem deltagere i konkurransen, selv med mange flere treff på innlegget. Det får meg til å lure på om det ER vanskelig å legge igjen kommentar hos oss ? 

Send meg gjerne en mail om dere hadde lagt igjen en kommentar om kommentarfeltet var enklere å administrere. Det hadde jeg satt pris på :) 

Tilbake til konkurransen. 
Tusen takk til dere fem som deltok og gjorde dette til en konkurranse, 

Vinneren er trukket ved hjelp av storesøster i kveld. 





Gratulerer RAYMOND, du er vinneren  med din kommentar. 
Fint tiltak. Jeg er med. Har 4 unger som hyppig må smøres. Har brukt mye canoderm men det kan jo svi litt. " 

Du vil få til sendt gode Mincare produkter til dine barn.
Send meg en mail med din postadresse.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar