tirsdag 12. mai 2015

Vonde minner med atopisk eksem

Søker du på  ordet EKSEM og NRK kommer denne lenken opp:

http://www.nrk.no/livsstil/atopisk-eksem-rammer-naer-20-prosent-1.10980348

med overskriften: Dette utslettet rammer nær 20 prosent




Bildene av eksem i denne artikkelen er bilder av mine to barn. Storesøster sin munn og hender samt lillebror sine ben.

( Nrk har fått tillatelse til å benytte seg av mine bilder, samt tillatelse fra mine barn å  bruke disse )

Denne artikkelen popper stadig opp i en og annen eksem/tørr hud sammenheng og jeg grøsser på ryggen hver gang jeg ser igjen bildene.

Det er utrolig mange vonde minner og mye smerte som ligger bak disse bildene.

I dag er heldigvis mange av disse periodene glemt og spør jeg ungene husker de ikke så mye av dette.
Dette er en fortid vi ikke ønsker å møte på igjen.

Vi har det bedre i huden enn på lenge lenge, og jeg tenker på alle de som har sine verste perioder nå.
Det er en utrolig tøff hverdag.

Trenger dere noen å prate med, noen som forstår så ikke glem at  jeg bare en mail unna.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar