tirsdag 14. juni 2011

Pinsehelg på Norefjell

Først vil jeg bare rette meg selv litt fra i går da jeg skrev om Vitapan. Vi smurte med salve og ikke krem. Jeg har oppdatert innlegget under med riktig info. Jeg er imponert over jobben som denne salven har gjordt i løpet av natten  - huden til ungene er så mye mye bedre. Vi smører med Vitapan salve i kveld også.



Vil dele noen gode bilde fra pinsehelgen som vi tilbrakte på Norefjell. Finværet kom på søndag og da var vi klare for årets sommerfjelltur. Det ble en flott 5 timers tur oppove i fjellet

 Vi var utrolig heldige og traff en flokk reinsdyr og kom ganske nære de. Det var en skikkelig spennende opplevelse for små og store. Første gang vi alle har sett  dette.

Reinsdyr flokken hilste pent på før de dro av gårde til sitt mens vi besteg Augunshaug 1340 moh.
Vi var alle ganske fornøyde da vi nådde toppen.

På vei ned igjen ble det  bading på de tøffeste i familien. Bla lillebror  fikk seg en dukkert. Litt kaldt var det nok. De voksne badet ikke. Til høye i bildet er Augunhaug.

En flott helg med herlig familie og vi koste oss på fjellet selv uten snø og ski.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar