tirsdag 26. april 2016

Behandlingsreise dag 24, marked i Arguineguin

I dag hadde vi spørretime med lege i en times tid fra kl 9, men hadde litt tid før ungene sluttet på skolen. Da det var noe overskyet ble det en gåtur inn til Arguneguin og en tur innom markedet. Det finner man ukentlig, hver tirsdag på markedsplassen  ”La Plaza Negra” fra tidlig på morgen til ca 14 tiden. 




Jeg hadde ingen behov for å handle noe her, men var på jakt etter en bod hvor de selger den beste gjærbaksten med sukker og kanel. Ble ganske så happy da jeg fant de og kunne unne meg en varm bolle. 



Er du på markedet MÅ du bare prøve en slik en, for 2.50 eur er det helt klart verdt det. 

Ellers er det mye på markedet du finner i Kina butikkene i byen, som det er mye mer behagelig å handle hos og til stort sett samme pris. Jeg er ikke glad i disse bodene og hater pruting så holder meg egentlig unna marked. Men vi fikk en hyggelig spasertur før ungene var klare på skolen. 


Været ble bedre utover ettermiddagen og vi fikk noen fine timer på Anfi etter skolen og lunsj. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar