onsdag 22. august 2012

Dag 7 - kort skoledag og Anfi Beach


Kl 1100 var vi voksne klare for å vandre over fjellet til skolen for å hente ungene som sluttet tidelig på  i dag. Vi gikk deretter  rett ned til  Anfi Beach for sol og bading. Det ble en utrolig flott dag og overraskende nok var det ikke så mange der nede på stranden. Ungene bor i vannet og det er så godt å se hvor fine de er i huden sin nå. Flott farge har de allerde rukket å få også.


Lillebror er som en fisk i vannet.

Jeg var så heldig å treffe en mor og datter som vi ble kjent med på behandlinsgreiser i 2007 og det var veldig hyggelig å treffe de igjen etter alle disse årene.
KL 1600 var det klart for busstur hjem til LT og middag  - kylling wok og stekte poteter. Nam nam,,,
Mormor, min mamma, ankom Gran Canaria i ettermiddag og skal være på ferie her 1 uke med sin venninne. Så i ettermiddag tok vi turen opp til Hotell Puerto Azol, høyt opp i fjellet i Puerto Rico. Det var kjempehyggelig å se henne igjen. De hadde fått en flott leilighet med nydelig utsikt over Puerto Rico og stranden. Jeg ble nesten litt svimmel der oppe i høyden.  Måtte le av mamma som hadde tatt med seg fleece pysjen sin :) den kommer hun nok ikke til å få brukt for .


1 kommentar:

  1. heisann! :) nå har jeg vinglet litt i bloggen din, den er flott av gode ideer, linker og bilder som illustrerer deres hverdag! Selv har jeg en gutt på 5 med atopisk,allergi og astma noe som gjør vår hverdag vanskelig til tider. Min sønn er nå bedre med eksemen i ansiktet med har fremdeles store smerter på hender og føtter da vi ikke får kontroll på eksemen. Og jeg ser jo nå at det finnes flere alternativer enn dem fastlegen kan foreslå:)

    SvarSlett