fredag 28. februar 2014

Dag 19 - undervisning om kronisk syke barn

I dag handlet voksenundervisning om det å leve med kronisk syke barn. Jeg ble bedt om å starte med å fortelle min historie. Min historie om den vanskelige perioden jeg måtte gå igjennom i 2006 da jeg rett og slett ble utmattet. Utmattet pga mye arbeid på jobb, eksemen til ungene som kom ut av kontroll og det at vi fikk konstatert at ungene hadde en kronisk sykdom. Tror og vet det er mange familier der ute som kjører på og ikke kjenner på hvor mye en kronisk sykdom kan gjøre med en psykisk. 

Det ble en interessant dag med mye diskusjoner og deling av erfaringer. Godt å vite at vi er flere som har vært der og at det faktisk er ganske vanlig. 

Etter biffsnadder-middag på Valle Marina kl 1400, var vi klare for en lang ettermiddag på Anfi. 
Det ble flere timer med bading, lek og Uno spilling.  Interessen for Uno har eksplodert blandt ungene og det er så fint å se hvordan de stimler seg rundt kortstokken. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar